INFINITE маань одууд камерны ард хэрхэн болзодгыг илчиллээ

1000 Song Challenge-ын зураг авалт дээр‘, Woohyun, SungyeolDongwoo маань одууд камерны ард хэрхэн болзодгыг илчилжээ.

“MC Lee Hwi Jae асуужээ- Хэрхэн айдолууд эдгээр өдрүүдэд болздог вэ?

INFINITE- Айдолууд өөрийнх нь сонирхлыг татсан хүний дугаарыг асуудаг. Бид сонссон эмэгтэй айдолууд илэн далангүй эхлээд сэтгэлээ илчилдэг гэж.

Lee Hwi Jae Инфинитийн дурлалын амьдралын тухай асуужээ- Woohyun чиний энэ ээмэг хос уу?

Woohyun түгшсэн боловч шударгаар хэлжээ.Үүнийг эмэгтэй хүн надад өгсөн”

Инфинитийнхэн маань мөн тэд дуучин болсныхаа олсон ашигаараа юу хийсэнгээ ярьжээ.

Sungyeol- “Би эцэг эхийнхээ их өрийг төлсөн.

Woohyun-“Би коллежийн төлбөрөө төлсөн. Мөн миний аав машин авсан.”

Dongwoo мөн миний аав шинэ брэндийн машин авсан.” гэжээ.

12 thoughts on “INFINITE маань одууд камерны ард хэрхэн болзодгыг илчиллээ

  1. Хөөрхөншд
    манай Yeol гэр бүлийнхээ өрийг төлсөн гэж байна шүү
    Бас ирээдүйн эхнэрээ хэзээ ч бохир зүйлд хүргэж,хүнд хүчир ажил хийлгэхгүй гэж ярьдаг
    Ийм болохоор л чамд хайртай

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

