Sunggyu маань ээждээ хэлж чадаагүй түүхээ High society дээр хэлжээ

bandicam-2013-04-27-19-05-43-607Sunggyu маань High society дээр өөрийн гунигтай түүхээ ярин нулимс дуслуулсан билээ.

Тэгвэл тэр түүхийг нь хүргэж байна.

Sunggyu” Намайг бага сургуулийн 3р ангид байхад манайх санхүүгийн асуудалтай болсон. Тэгээд манай гэр бүл аав ээжийн найзын гэрт нүүж очин хамт амьдсарсан. Би ч тэр айлын хүүтэй найзууд байсан. Миний эгч мөн би найзынхаа өрөөнд байдаг байсан.  Тэгээд бид хоёр нэг удаа нуугдаж тоглосон. Тэр үед би зүгээр жоохон хүүхэд байсан ямарч өөр бодолгүй гэнэн байсан. Тэгээд би найзыгаа олоод бариад авсан чинь тэр надад ингэж хэлсэн ” Чи яагаад намайг барьж байгаан? гэж надад хэлсэн. Тэгэхээр нь би “Учир нь бид нуугдаж тоглож байна” гэхэд тэр үргэлжлүүлэн надад хэлсэн “Чи яагаад манай гэрт амьдарч байгаан?” гэхэд тэр үед надад үнэхээр гунигтай, хэцүү байсан. Тэгээд би ээжрүүгээ гүйн очиж үүнийг асуухыг хүссэн”Бид яагаад энд амьдарч байгаа юм бэ?” гэж. Гэвч би очиж хэлж чадаагүй. Тэр үед найз бид хоёрын байдал тааруу байсан,би найзлуугаа жоохон уурлаж юм хэлж байсан гэтэл тэр үед ээж маань намайг харсан. Ээж надруу ирэн хашгиран “Яагаад чи түүнд ингэж хэлж байгаан” гэж. Би ээждээ учрыг тайлбарлаж хэлж чадаагүй. Одоо ч гэсэн. ” гэжээ.

Ахлагчид маань ямар хэцүү бaйсан болоо. Найз нь тэгж хэлээд дээрээс ээж нь хүртэл загинаад :( 

5 thoughts on “Sunggyu маань ээждээ хэлж чадаагүй түүхээ High society дээр хэлжээ

  1. Eviii de minii gyu. Har bagaasa l hetsuu bsan bn shd. Gehdee iim hetsu bsan bhoor odogin amjiltanda hursen bhdaaaa . Love love kkk ulam l durlasd bhin getsum beeeeee kkkk

  2. eeee ma gyu uneher uhaantai shuu.. ejde helj ejinhe setgeliig zovoohiig huseegui bh tgl odiig hurtel setgelde nuuj irsen bna shde.. tr ysn muu nz ve

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

