Инфинитийнхэн маань ямар согтууруулах ундаанд дуртай вэ?

За Инфинит маань “Уунгаа ярилцая” ярилцлаганд оржээ. Тэгвэл энэхүү ярилцлагыг хэсэг хэсгээр хүргэж байна.

“Асуулт- Та нар хэр ихийг ууж, дааж чадах вэ? Юу уух дуртай вэ?

Dongwoo- Би коктейл уух дуртай. Жүүс архи хоёрыг холиод уух дуртай.

Sunggyu- Энэ миний байдлаас хамаарна. Заримдаа би их ядардаг. Тэгээд унaтаад босоод ирснийхээ дараа нэг шил пиво уудаг.

L- Би сожу, саке, водка гуравт дуртай. Гэвч би маккули”цагаан будааны” ууж чадддаггүй.

Woohyun- Би уухдаа муу. Учир нь миний бие бол эрүүл үзэсгэлэнтэй. Мөн миний гэдэс эмзэг. Энэ дэбүт хийснээс хойш бүүр эмзэг болсон. Учр нь би 8кг хаясан.

Асуулт 2-Энэ үнэн үү? L уухаараа загсанд дуртай юу? Мөн уусныхаа дараа ямар болдог вэ?

Sunggyu- Тэр дандаа уудаггүй. Гэхдээ тэр нэг уухаараа их уудаг. Нэг удаа тэр ганцаараа нэг шил водка уусан байсан. Тэр жоохон уухаараа чалчаа болдог ба утсаа аваад найзруудлуугаа залгадаг.Гэхдээ тэр хэзээч ямар нэг асуудал тарьж байгаагүй. 

Маш олон хүмүүс L-ыг дуу цөөтэй, зожиг гэж боддог. Гэвч үнэн хэрэг дээрээ тэрээр их дуу хууртай нэгэн. ” гэжээ.

3 thoughts on “Инфинитийнхэн маань ямар согтууруулах ундаанд дуртай вэ?

  1. xaxaxax mi namstar huurhun gdg ni mi biy eruul uzesgelentei xexexe uuriiggu magtah durtaimuda xaxaxax❤

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

