Хояагын нүүрний илэрхийлэл нэтизенүүдийн анхааралд!

Энэ мэдээ манайд аль дээр орсон л доо. Гэхдээ Allkpop-д сая орсон болохоор хийлээ.

– Нетизенүүд  “Man in love”-н гүйцэтгэлийн үед дэх Хояагын нэгэн хэвийн нүүрний илэрхийллийг хараад  бүгдээрээ ижилхэн байгааг анзаарчээ.

Тэгвэл SBS‘-ын ‘One Night of TV Entertainment‘ дээр Инфинит орсон ба Sunggyu-гын ард дахь Хояагын инээмсэглэлийн тухай ярьжээ.

Хояа ” Миний энэ нүүрний илэрхийлэл бол бүжиг дэглэлтийн нэг хэсэг юм. Мөн би камера намайг бичиж байгааг олж харсан. ” гэж тайлбарласан ба Яагаад түүний нүүрний лэрхийлэл нь бүгд ижилхэн байгаа тухай тэрээр

Хояа ” Миний нүүрний байдал хүмүүсийн анхаарлыг татсан байна лээ. Би уг нь “Сайн уу” гэж далласан юм” гэжээ.

One thought on “Хояагын нүүрний илэрхийлэл нэтизенүүдийн анхааралд!

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

