INFINITE маань хэн Ах хэн Дүү гэдгийг насаар биш нэр хүндээр тогтоодог

5сарын 1ны Weekly idol дээр Инфинит маань “Бид хэн Ах, хэн Дүү гэдгийг насаар биш нэр хүндээр шийддэг. Гэхдээ энэ мөчид би найзууд” гэж хэлжээ.

Sunggyu үүий дараа нэмэн” Hoya Replay 1997 драманд тоглоод үнэхээр алдартай болсон. Тэрээр ганцаараа утасны сурталчилгаанд тоглосон. Тэгээд бид түүнд “Ах” нэрийг өгсөн гэвч үүнээс хойш тэр их зантай болсон. Иймээс бид түүнээс “Ах” нэрийг буцааж авсан. Ахиж хэзээч тэр Ах болохгүй.” гэж хэлэхэд

Хояа үүнийг хүлээн зөвшөөрсөн ба “Sunggyu надлуу хашгичсан. Учир нь би их зантай болсон болохоор. Мөн бид ахиад найзууд болохыг хүссэн юм ” гэж хэлжээ.

Дараа нь МС Sunggyu-гаас хор малтан” Чиний соло уран бүтээл бүтэлгүйтсэн гэлүү?” гэж асуухад

Sunggyu маань тэвдсэн боловч тайлбарлажээ” Үүний тухай радио нэвтрүүлгийнхэн янзалсан байна лээ. Үүнийг битгий янзлаарай!

Миний соло альбом үнэхээр сонгодог. Хэн ч миний альбомыг бүтэлгүйтсэн гэж хэлж чадахгүй. Учир нь миний альбом 70,000-80,000 мянган хувь борлуулагдсан. Маш олон соло уран бүтээлч ингэж чадахгүй” гэжээ.

6 thoughts on “INFINITE маань хэн Ах хэн Дүү гэдгийг насаар биш нэр хүндээр тогтоодог

  1. Ugaasa ter 2012 onii rank.d sunggyu ehnii 30 d bagtsan bsan bizde. En bol yaltchgu solo duuchdin huvid amjilt shd. Heze yu gej hariulhaa meddeg sain ahlagch shuu love gyuzizi

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

