Инфинитийнхэн маань Sungjong-ыг хамгийн эрийн цээнд хүрсэн нь гэж хэллээ

Инфинит маань Naver-д ярилцлага өгсөн билээ. Тэгвэл энэ ярилцлагаас хүргэж байна.

Асуулт- Ер нь ахлагч чинь уйлдаг уу?  Тэр дандаа уйлдаг шинжтэй надад санагддаг. Тэр сүүлд шоун дээр уйлсан байсан?

Sungyeol- Тэр уйлдаг

Sunggyu-” Би анх удаа л шоун дээр уйлсан.”Инээв” Гэвч үнэндээ бол би их уйлдаг байсан.

Трайний байх үед маш их уйлдаг байсан. Уйлах бол энгийн зүйл байсан. Надад үнэхээр их сэтгэлийн зовлон байсан. Бүх зүйлс надад шаналал авчирч байсан. Өөрийн мэдэхгүйл миний нүднээс нулис гарчихдаг байсан. Харин Sungjong  ерөөсөө уйлдаггүй байсан” гэж хэлэхэд

Sungyeol- Sungjong гадна талаасаа үнэхээр уян зөөлөн хүн. Гэвч дотор талдаа үнэхээр хатуу хатуу нэгэн.

Woohyun- Тэр бол чулуу

Sungjong- Хэрвээ та бидний хүнд хэцүү сорилт, бэрхшээлийг харсан бол, Би боддог энэ намайг үнэхээр үнэхээр үнэхээр өөрчилсөн гэж боддог.

Sunggyu- Бидний амьдрал дахь хүнд хэцүү үед би 20-21 настай байсан. Гэтэл Sungjong тэр үед ердөө 17-той байсан. Бид дэбүт хийхэд би Sungjong-аас хөгшин байсан. Гэвч тэр надаас илүү эрийн цээнд хүрсэн байсан намайг гайхашруулдаг. Тэр өөрийгөө үнэхээр сайн барьдаг.

Hoya- Тэр үнэхээр эрийн цээнд хүрсэн. Би боддог. Түүнээс суралцах хэрэгтэй гэж.

……………….ингээд боллооо

Sungjong маань үнэхээр ах нараасаа илүү буурь суурьтай харагддаг шүү тэ?🙂

9 thoughts on “Инфинитийнхэн маань Sungjong-ыг хамгийн эрийн цээнд хүрсэн нь гэж хэллээ

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

