Dongwoo-гын хачирхалтай, аймар түүх(‘_’;)

image
За би Dongwoo-гынхаа нэг аймар fact-ыг оллоо.

Dongwoo / Нэг удaа над дээр Myungsoo ирэн фэнийн өгсөн бяслагтай бялууг идэх үү? гэж асуучаад тэр гал тогоо орсон. Хэсэг хугацаа өнгөрлөө, хэн ч гал тогооноос гарч ирсэнгүү. Миний дотор нэг сонин болсон тэр үед, учир нь тэр үед Myungsoo солонгост байгаагүй, японд кинонд тоглож байсныг би санасан. Гэвч би myungsoo-г гарцаагүй гал тогоолуу орж байгааг харсан мөн гал тогоонд хоёрхон хэрчим бялуу үлдсэн байсан, уг нь дөрвөн хэрчим байсан юм / ,,,гэжээ !!(◎.◎)!!

11 thoughts on “Dongwoo-гын хачирхалтай, аймар түүх(‘_’;)

  1. aiiiiin jinheneesee bolson yvdal ym uu arai vgvi blgvidee hamag biye arzaichihlaa ⊙﹏⊙ dongwoo vhtlee aisan bhdaa hna bhad iim ym bolson ym bol tgd bs ter yu bsan ym boloooooooooo

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

