Залуус маань гишүүдээсээ өөрийнхөө менежерээ сонговол!

haruhana4

Haru hana сэтгүүлнээ өгсөн Инфинитийнхээ ярилцлагын хэсгээс хүргэж байна  :)

“Q: Хэрвээ чи менежерэээ гишүүдээсээ сонгохоор болвол хэнийг сонгох вэ?
SungKyu: WooHyun. Би их ядардаг, тэгээд түүнлүү харахааар надад хүч чадал орж байгаа юм шиг байдаг. Энэ гишүүдэд сайн зүйл. Магадгүй түүний бие 1000 лемонтой байх. (инээв)
DongWooo: WooHyun. Тэр сайхан сэтгэгдэл өгдөг, тэр хэнтэй ч энгийн байж чаддаг. Хэрвээ тэр маш их хичээх юм бол үүнийг хийж чадна! 
HoYa: SungYeol. Хаана ч маш олон фэнүүд маань байдаг мөн замбраагүй, тэр энэ нөхцөл байдлыг янзалж чадна.
L: DongWoo. Надад төвөгтэй, уйтгартай байх үед тэр миний хажууд инээж байхад би түүнлүү харахад надад урам зориг ордог.
WooHyun: SungKyu. Тэр үнэхээр эрэгтэйлэг.
SungYeol: L. Би түүнтэй хамт явахыг хүсч байна……Hahaha.,,, Мөн Handsome менежер, Үүнийг тэр сайн хийж чадах болов уу?”,,,, гэсэн сонирхотой ярилцлага өгчээ.  

[Dongwoo, Woohyun хоёр маань биеэсээ эрч хүч цацруулдаг залуус байна даа🙂 ]

3 thoughts on “Залуус маань гишүүдээсээ өөрийнхөө менежерээ сонговол!

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

