Залуус маань охидын дунд алдартай гишүүдээ хэллээ

Haru hana сэтгүүлнээ өгсөн Инфинитийнхээ ярилцлагын хэсгээс хүргэж байна  :)
Q: Охидын дунд хэн хамгийн алдартай вэ?

SungKyu: WooHyun. Тэр aegyo хийх дуртай,  тэр gentleman мөн хүмүүс түүнийг aegyo хийхгээсээ гэж хүсдэгDongWoo: SungKyu. Хаана ч шоун дээр бүгдээрээ түүнийг харж байдаг.
HoYa: SungJong. Тэр эмэгтэй айдолуудын орон зайд байж чаддаг.
L: SungJong. Бид бүгдээрээ түүнд атааархдаг. учир нь тэр маш олон сайн найзуудтай.
WooHyun: Би бодлоо, би өөрөө. (инээв)
SungYeol: Энэ L үү?… Ah, Энэ SungJong юм байна! Тэр нийгмийн аль ч давхаргад алдартай! Тэр бусад хамтлагын гишүүдтэй(охид гэж бодод байна) харьцаж байдаг, Би хүсдэг тэдэнтэй нэгдэхийг. Гэвч би танихгүй хүмүүсийн хажууд ичимхий. Би үүнийг хийж чадахгүй байх өө.
SungJong: SungYeol. Учир нь тэр үнэхээр халуун дулаан залуу.

Харин таны бодлоор хэн бэ?

8 thoughts on “Залуус маань охидын дунд алдартай гишүүдээ хэллээ

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

