Инфинит маань нойрноосоо сэрдэггүй гишүүдээ хэллээ

Haru hana сэтгүүлнээ өгсөн Инфинитийнхээ ярилцлагын хэсгээс хүргэж байна.

Q: Хэн чинь нойрноосоо сэрэхдээ төвөгтэй байдаг вэ?“SungKyu: Хэдийгээр би ч, Woohyun илүү! Энэ хэр орой унатахаас хамаарахгүй, тэр унатаж чаддаггүй. мөн өглөө сэрж чаддаггүй.
DongWoo: Үүний талаар бүгд адилхан биз дээ?
HoYa: SungKyu. Тэр хөгширч байгаа……(инээв)
L:  SungKyu. Учир нь түүний нас, тэр үргэлж ядардаг
WooHyun: Би (инээв)
SungYeol: SungKyu! Ах үргэлж ядардаг. Ах сургуулилт хийхийг үзэн яддаг (инээв)
SungJong: HoYa. Тэр нойрноосоо сэрж чаддаггүй! Өмнө, Би ахтай нэг өрөөнд байсан. Өглөө болоход ахыг нойрнойс нь сэрээх гээд дуудаад байхад тэр сэрдэггүй. Тэгээд эцэст нь менежер ах орж ирэн 3аас 4минут дуудаж дуудаж сэрдэг байсан. (инээв)”,,,,,,,

[миний бодлоор Dongwoo, Woohyun маань ]

3 thoughts on “Инфинит маань нойрноосоо сэрдэггүй гишүүдээ хэллээ

  1. hogshirch bga gnee ma gyu odoo dunguj 24toi shdee ene chn hogshin gsen ug bish shu de… minii bodlo yaj ch bsan woohyun

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

