Инфинит маань хамгийн их өөрчлөгдсөн гишүүдээ хэллээ [Haruhana]

Haru hana сэтгүүлнээ өгсөн Инфинитийнхээ ярилцлагын хэсгээс хүргэж байна  :)

“Q: Аль гишүүн хамгийн царайлаг болсон?
SungKyu: WooHyun. Тэр дэбүтээс хойш 10кг хаясан. Тэр илүү хөөрхөн болсон. Мөн эрэгтэйлэг,handsome болсон. DongWoo: WooHyun. Тэр илүү гоолиг болсон. Мэдээж хүн бүр handsome болсон, гэхдээ WooHyun хамгийн их өөрчлөгдсөн
HoYa: Би өөрөө (инээв) Би саяхан хоолны дэглэм барьсан. Миний нүүр туранхай болж уу? Би зарим хоолны цэсээ хаясан. би ёрдөө аяга цагаан будаа идээд, мөн бүжгийн бэлтгэл их хийсэн
L:  WooHyun! Шалтгаан нь бол…..дэбүтээс өмнөх царайг нь эргэж харъя. Энэ зураг бүхнийг хэлж байна. хахаха Уучлаарай WooHyun.
Woohyun: SungKyu. Саяхныг хүртэл, Тэр миний ах, найз шиг маань байсан.. Одоо бол, Тэр жүжигчин шиг санагдаж байна. Энэ богинoхохон хугацаанд тэр их өөрчлөгдсөн. Түүний өнгөрсөн зургийг хараараа. Тэгвэл чи мэднэ.
SungYeol: WooHyun! Түүний өнгөрсөн зургийг харвал та мэдэх болноо……WooHyun, sorry ha!
SungJong: SungKyu. Тэр одоо зурган дээр сайхан харагддаг болсон. Цаг мөч бүрд тэр өөр өөр мэдрэмж төрүүлдэг.Би түүнд атаархдаг мөн би ахаас суралцах ёстой гэж боддог. “

Харин таны бодол?

8 thoughts on “Инфинит маань хамгийн их өөрчлөгдсөн гишүүдээ хэллээ [Haruhana]

  1. woohyun yaj origoo gj heleguin oriigoo gj heleh bh gj bodson chn ma gyug helsen bna shde…nere ma gyu uneher saihan setgel tatam blson shuu…

  2. Yaa oird medeeger boroo orjaah chinee. Barag zarimin unshij amjku bn shd. Gyu gyu gyuzizi. Za odo genius uzej btal high society garchih bhda. Today tataj uheh bhdaa. Elgee amraagAl huleegel hevtjiie da kkk

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

