Инфинитийнхэн маань эмэгтэй хүнээс сонсохыг хүсдэг үгс

За Инфинитийнхээ Haruhana сэтгүүлийн нэгэн хөөрхөн  ярилцлагаас хүргэж байна.

“Асуулт- Эмэгтэй хүн ямар үгс хэлвэл чи хамгийн баяртай байх вэ?

SungKyu: Тэр миний дууг соносоод энэ үнэхээр гоё юм гэж хэлэх мөч

WooHyun: “Handsome.”
SungYeol: “Sungyeol байгаа болохоор, энэ дажгүй”
L: “Myungsoo болохоор, (Би) таньд итгэдэг.”
HoYa: “Howon бол шилдэг нь! Шилдэг нь!”
DongWoo: “Би Dongwoo-г хүсч байна.”
SungJong: “Энд Sungjong байгаа болохоор, би маш их жаргалтай байна .”

Хэхэ дуртай гишүүнийхээ дуртай үгсийг бичиж үлдээгээрэй манайхаан  :)

8 thoughts on “Инфинитийнхэн маань эмэгтэй хүнээс сонсохыг хүсдэг үгс

  1. WOOHYUNa chi min uneheer uneheer uneheer HANDSOME uur ymar ch handsome zaluu bsn ch nadad chi min l handsome
    DONGWOO xxa yana bi chmg husjiin xxe
    SUNGGYU chinii duu uneheer goooy
    L myungsoo bolohoor bi chamd itgedeg
    SUNGYEOL bga bolohoor buh zuil dajgui
    HOYA xxe mdj howon bol shildeg ni
    SUNGJONG maani bga bolhoor bi jargaltai bn
    INFINITE bga bolhoor bi ene delhiin hamgiin aztai bas jargaltai ohin ene hamtlagiig olj sonsson min amidralda hsn hamgiin sn zuil

  2. hairtai gyu mneee chi mn hicheen shan hooloitoi ble de chinehee hooloig sonsoh burte bi chn urgelj dogdolnom…. mi hamgas hairtai gyu

  3. Sungyeol маань байгаа болохоор би бүхнийг чаднаа би чадна

  4. SungKyu: Тэр миний дууг соносоод энэ үнэхээр гоё юм гэж хэлэх мөч

    WooHyun: “Handsome.”
    SungYeol: “Sungyeol байгаа болохоор, энэ дажгүй”
    L: “Myungsoo болохоор, (Би) таньд итгэдэг.”
    HoYa: “Howon бол шилдэг нь! Шилдэг нь!”
    DongWoo: “Би Dongwoo-г хүсч байна.”
    SungJong: “Энд Sungjong байгаа болохоор, би маш их жаргалтай байна .”
    bi bugded n hrt shu hehe
    buh ug n yun olhin be heeh

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

