Sunggyu ээжээсээ өшөө авсан тухайгаа дэлгэжээ

Sunggyu Woohyun хоёр маань KBS Hello нэвтрүүлэгт зочноор оролцсон билээ. Удахгүй дэлгэцээр гарна!

Мөн энэ дугаарт Rainbow Ji Sook, Jae Kyung нар зочноор орсон харагдсан. Тэгвэл энэ дугаар дээр нэгэн эмэгтэй өөрийн нөхрийн юм хаядаг зуршлын тухай хэлж мөн зарим нэг барим бичгийг багтаан хэлжээ.

Тэгээд МС зочдоосоо асуужэээ “Танай эцэг эх ингэж юм чиний юмыг хаяж байсан уу?” гэхэд 

Jae Kyung -” Миний ээж миний гутлыг хаясан. Учир нь нугaлцан байсан юм.” гэж хэлсний дараа Sunggyu маань – ” Миний ээж миний унжсан хип хоп өмдийг хаясан байсан. Тэгэхэд миний уур хүрч өш хонзонтой болсон. Тэгээд би дараа нь ээжийнхээ гоо сайхны хэрэгслүүдийг нь хаясан” гэж хэлж студи дахь зочдыг гайхуулж, бас инээлгэхэд хүргэжээ.

10 thoughts on “Sunggyu ээжээсээ өшөө авсан тухайгаа дэлгэжээ

  1. ээ бурхан минь энэ чинь харин эвгүй нөхөр үү үгүй юу??? хэхэ хадам ээж мэдээд одоо жинхэнэ уур нь буцалчихсан сууж байгаа даа :)))))))

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

