Sungyeol-д “SNSD” Taeyeon,Seohyun видео мессэж явууллаа

bandicam 2013-08-30 21-15-39-924

Sungyeol маань ‘Laws of the Jungle’ шоуны шинэ дугаарт оролцож байгаа билээ. Тэгвэл энэ нэвтрүүлэг дээр оролцогчдод найзуудаас нь дэмжлэг үзүүлсэн видео мессэжийг үзүүлжээ. Видео бичлэгт Sungyeol-д “SNSD” Taeyeon,Seohyun хоёр байжээ.

[ “SNSD” Taeyeon,Seohyun видео мессэж”- Чи миний дүүгээс хойш би чамтай тухтай ярьж байна. Sungyeol аа , хүчтэй байгаарай! Кариб-д чамайг сайн зохицож өөрийнхөө сайн талуудыг харуулж чадна гэдэгт би итгэж байна. Мөн би итгэж байна. Чамайг эрүүл чийрэг буцаж ирнэ гэдэгт. Lee Sungyeol амжилт! ],,, гэжээ.

8 thoughts on “Sungyeol-д “SNSD” Taeyeon,Seohyun видео мессэж явууллаа

  1. ХХА ТХХ……ҮҮ СҮНЁЛЫНХОО ӨМНӨӨС АЙМР БАЯРЛЖИЙНАА……..МАНАЙ ХҮН АЙМР БАЯРЛАСАН БХДААА

  2. ”chi minii duugees hoish” gj sm tei negdeed SM iin doorh hamtlag blsn blhoor tgej helsiin bhdaa, odoo 1ent yum chini ih oir dotno boloh bhdaa

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

