Sungjong маань 5кг-аар жин нэмжээ

Infinite’s Sung Jong Gained 5Kg and Is Now 60 Kg28нд MBC-гын FM4U’s 2’O Clock Date радионд манай хэд ороцлжээ. Тэгвэл радио дээр Sungjong маань ” Би 5кг-аар жин нэмсэн. Учир нь сүүлийн үед нилээд идсэн. Би 54-аас 55ын хоород байдаг байсан. Гэхдээ одоо би 60кг ” тэгснээ ” Бүх сонсогчидоо. Би жин нэмснээ мэдээд их гайхсан. Би 180 см өндөр ч тийм ч тарган биш. Гэхдээ би дасгал хийж булчин болгонооо” гэжээ  :)

              Тийм байхаа Sungjong маань нилээд биетэй харагдаад байсын хэхэ🙂

 

One thought on “Sungjong маань 5кг-аар жин нэмжээ

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

