Dongwoo,L ,Sungjong тэдний ууж чадах хязгаарын тухай ярьлаа [Архи]

https://aprilprili.files.wordpress.com/2011/03/sungjong-dongwoo-l-infinite-nothing_s-over-teaser.jpg?w=811&h=456

28нд ‘Park Kyung Lim’s 2 O’Clock Date радио дээр гурав маань архины тухай ярьжээ.

Dongwoo ” Би L , Sungjong хоёртой хамт архи уух үед хамгийн түрүүнд би тасардаг. L , Sungjong  хоёрын ууж чадах хязгаар нь адилхан байдаг.”  гэхэд DJ Park Kyung Lim тэднээс дэлгэрэнгүй ярьна уу гэхэд 

L ” Уух нь миний байдлаас хамаардаг. Мөн би 2шил сужу [архи] уучаад маргааш өглөө нь зүгээр байж чаддаг.”

Sungjong ” Би одоо ч залуу байна, мөн би одоо ч сайн мэддэггүй яаж их архи ууж чадгаа.” гэхэд Dongwoo ингэж хэлжээ ” Ямарваа бидний тоглолт дууссаны дараа Sungjong биечлэн архи авч ирдэг. Тэгээд уудаг.” гэхэд Sungjong ” Би Инфинитийн төлөөлөгчөөр уудаг юм” гэжээ🙂

4 thoughts on “Dongwoo,L ,Sungjong тэдний ууж чадах хязгаарын тухай ярьлаа [Архи]

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

