Sungjong Woohyun-г хамгийн үнэнч,шударга биш гишүүнээр сонголоо

28’нд MBC FM4U’гын 2’O Clock Date-д L DONGWOO Sungjong гурав оролцжээ. Тэгвэл DJ Park Kyung Rim Инфинитийн үнэнч, шударгаараа хамгийн бага гишүүн чинь хэн бэ? гэж асуужээ.

Үүнд Sunjong “Би Woohyun ахыг ярихгүй байж чадахгүй нь. Хэсэг хугацаанд гишүүд маань намайг хамгийн үнэнч бус нь гэж телевизээр сонгож байсан.  Сүүлд бид машинаар аялалаар явж байхад Woohyun ах надаас хамтдаа хоол идэх үү? гэж асуусан тэгэхэд нь би татгалзсан. Үүнээс ч болоод юм уу, телевиз дээр байхад Woohyun хэлсэн :Би чин  шударга байгаагүйн байна гэж: тэгэхэд би мэдэрсэн түүнийг ямар ч үед үнэнч, шударга байгаагүй юм байна гэж”

Харин Dongwoo инээнгээ “Би өөрөө [үнэнч шударгаараа хамгийн бага нь].  Учир нь би зөвхөн өөрийгөө л боддог.  Би хайраас төрсөн болохоор” гэж хэлж бусдыгаа инээлгэжээ. 

L “Би үнэнч бус гишүүн байхгүй гэж боддог.” гэж хариулцгаажээ.

                         Харин та хэнийг гэж боддог вэ? 

2 thoughts on “Sungjong Woohyun-г хамгийн үнэнч,шударга биш гишүүнээр сонголоо

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

