INFINITE маань тайзны ард юу хийцгээдгээ ярьцгаалаа!

Залуус маань өнөөдөр 4нд SBS Power FM’s ‘Choi Hwa Jung’s Power Time радионд оролцжээ. Тэгвэл радио дээр DJ Choi Hwa Jung Sungyeol-аас ” Инфинитийнхэн тайзны ард юу хийцгээдэг вэ? гэж асуужээ.

Sungyeol ” Бид тус тусын угаалга хийдэг. Жишээ нь өнөөдөр бид энд ирэхээсээ өмнө угаасан хувцасаа хатаагчинд өлгөж тавьчаад ирсэн. Бид өмнөх дорм-д байхдаа угаасан хувцасаа саваа модон дээр хатаадаг байсан. Тэгээд comeback хийхийн өмнө нь би хувцасаа угаачаад саваа модон дээрээ хатаачаад хувцаснуудаа авах үед над дээр саваа мод унж хамар минь хавдсан, эмчлүүлэхээс аргагүй болсон байсан. ” гэхэд DJ Choi Hwa Jung чи өөрийнхөө chicken restaurant-д их цаг өнгөрөөж орлогоо хянаж байгаа гэсэн? 

Sungyeol ” Би өөрийнхөө гэрийн урд талд тахианы restaurant нээсэн. Би бас тэд хэрхэн ажиллаж, түгээж байгааг харж, хянаж чадахаар болсон.” гэжээ.

Мөн Хояа” Би Bupyeong -д гахайн махан мөн цагаан будааны шөлөн restaurant-тай” гэцгээжээ🙂

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

