Хайр уу Үзэн ядалт уу? “Oneshot” “Нэмсэн”

.. Өнөөдөр манайд партитай шүү!! Ирэх нь ирээрэй

Ангийнхан: Үүүүүүүүүүүүүүү гоёдооо*орилох*

Намайг Жихэ гэдэг. Ахлах ангийн сурагч. Гэртээ ганцаараа байдаг болоод ч тэр үү  эрх дураараа эрх чөлөөтэй хэнээс ч хараат бус өссөн. Хэн нэгэн эрх чөлөөг минь боох тиймэрхүү юмыг үнэхээр үзэн яддаг.Өөрийнхөөрөө орилж хашгичаж хэнд ч үл захирагдах дуртай. Аав ээж гадаадаас хангалттай мөнгө явуулдаг болохоор ч тэр үү долоо хоногтоо нэг удаа гэртээ парти зохиодог.

Өнөөдрийн парти өмнөх шигээ бут авж байна.

Бурхан минь гэнэт аав америкаас залгаж байна. Авахгүй тохиолдолд маргааш нь америкаас хүрээд ирдэг муу талтай!!

Би: Хөгжмөө зогсоо! Бүгд чимээгүй. Аав!!

-Өө охин нь хичээлээ хийгээл байж байна.

-Харин тиймээ ойрд шалгалттай хичээлээс их юм алга. Ээж та 2 сайн уу?

-u хэлэх гэсийн аав?

-Хэн гэнээ яхаараа тэр манайд байх болдгын?

-Үгүй ээ ааваа би ганцаараа баймаар байна

-Ойлголоо*тацлах*

Аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа фааааааак миний эрх чөлөөт амьдрал ингээд дууслаа*ориlох*

Бүгд явцгаа*орилох*

Мина: Ясан бэ? Жэхи юү болсон аав чин юу гэсийн

Би: Минаа би одоо яах вэ? Хамгийн дургүй хүнтэйгээ амьдрах болчлоо

Мина: Хэн бэ?

Би: Мюнсүү гээд шаал мэдрэл юм байдгын аавын найзынх хүүхэд энд сурах гэж ирж байгаа гэж байна. Надад хань болхын гэнээ. Хэрвээ эсэргүйцвэл хоолны мөнгө өгөхгүй эндээ өлбөрч үх гэсэн.

Мина: За тайвширдаа. Хэзээ ирхийн

Би: Яг одоо ирж байгаа. Би гэрээ цэвэрлэлээ. Аюгүй бол ховлоно намайг.

Мина: Заза тэгвэл найз нь явлаа. Амжилт хүсье! 🙂

Би: Баяртай -_-

 

Одоо яах юм болжийнаа. 15тойгоосоо хойш уулзалдаагүй бас бага байхын л намайг байнга дээрэлхдэг байсан. Одоо ч гэсэн намайг дээрэлхүүл яанаа! Үгүйээ Жэхи тэрнээс багынхаа өшөөг авах хэрэгтэй! Чамайг яадаг байсныг санаач давс перцтэй кола, үрэл гэж хонины хоргол өгсөн  шаварт түлхэж унагаасан……….. Хариугаа авах хэрэгтэй!!
Жэхи цоглог байна шүү! Гэрээ цэвэрлээд хоол хийгээд аль хэдийн ирэх цаг нь болчиж.Удалгүй хаалганы хонх цохих нь тэр!!Ким Мюнсүү тамд тавтай морил!!

Би: Сайн явж ирсэн үү? *малийх*

Мюнсүү: Сайн2 та сайн уу? Олон жил уулзалдаагүй гэсэндээ соёлтой байхчин вэ? Бас ямар эмэгтэйлэг болоо вэ?

Би: -_-  Хэрэлдмээргүй л байна шүү! Тийшээ чинии өрөө байгаа орж хувцсаа сольчоод гарж ирж хоолоо ид!

Мюнсүү: Яг өлсөж үхэх гэж байсын ашгүйдээ! Танайх ч том юмаа…..

БИ: Наад шүлсээ арчаач хха

Мюнсүү: -_-

 

Би: Яасан хурдан иддэг юм бэ? Тайван удаан идээч хха

Мюнсүү: Дуугай бай гахах гээд байна

Би: Одооноос цуг амьдраад байждээ. Чамд хэлэх хэдэн юм байна

Завааруулсан юмаа өөрөө цэвэрлэнэ 1,1 өдрөөр ээлжилж гэрээ цэвэрлэнэ бас би хоол хийсэн болохоор одоо чи аяга тавгаа угаа би өрөө лүүгээ орлоо

Мюнсүү: Хонгор минь тэгж ярихгүйээ би бүхэл бүтэн 11 цаг нисэж ирсэн тийм болохоор ядраад байна! Чи намайг энэ удаад ойлгох хэрэгтэйшд!*нүдээ ирмэх*

Би:*өмагоооод тэр сая надруу ирмэлээ гэж үү бас хонгор минь?? гэнээ яагаад ингэж хурдан цохилоод байнаа* За яхав энэ удаад өршөөе

Мюнсүү: Хөөрхөн шүү!Жэхи

Би: Эртхэн явж амардаа *малийх*

Жэхи чи дахиад л тэрний үгэнд гошгорчихлоо.

Энэ өдрөөс хойш нэгэн хэвийн уйтгартай амьдралд Мюнсүү гэх хүний инээмсэгэл орж ирлээ. Нэг бодлын муухай ч одоо бараг дасаж байна. Гэхдээ зарим үед үнэхээр тэвчишггүй зан гаргахыг нь яаанаа

Мюнсүү: Жэхи би дэлгүүр явчаад ирлээ!

Би: Воооов ийм их юм хаанаасаа аваа вэ? Хөөрхөн шдээ.

Мюнсүү: Дэлгүүрээс

Би: Чамд мөнгө байсиймуу нилээд үнэтэй юм авсан байна шд!
Мюнсүү: Мөнгө байгаагүй

Би: Тэгээд яаж авсийн. Арай худалдагчид нь бие үнэлцийм биш биздэ хха

Мюнсүү : За бас арайчдээ тэр хүрэмний карманд байсан картаар тооцоог нь хийцэн шдээ

Би: Аль

Мюнсүү: Энэ

Би: Арайчдээ энэ чин миний карт байна шдээ миний хадгалж байсан мөнгөөр чи яаж идэх юм авч чадваа! Алнаа чамайг

Мюнсүү: Жэхи уучлаарай*гүйх*

БИ: Алнадаа Ким Мюнсүү!!!!

 

 

Мюнсүү: Ядарсан уу? Би хоол хийсэн

Би: Алив амсья?

Пээээээээээээээ чи хэдэн халбага давс хийсийн бэ? Чамд юу  ч амагдахгүй байна уу?

Мюнсүү: Ихдчихсэн байна уу? Тийм байхаа би амсаж үзээгүйлдээ ихдчихсэн юм шиг болохоор нь чамд амсуулы гэж бодоод *малийх*

Би: Ким Мюнсүү ална даа!!!

 

 

Нэг мэдсэн гадаа харанхуй болчиж яаж харинаа. Мюнсүүг дууддаг юмуу?

?- Хөөе охион наашаа хүрээд ирдээ танилцы

Би: Зайлаач

?- Яасан том дуутай г*чий вэ? Чамайг сургаад өгий л дөө

Би: Наад гараа аваач битий олон юм донгосоод бай!

Мюнсүү: Наад хүн чин гарыг нь тавь гээд байгаан бишүү

?- Чи бас ямар гөлөг нь вэ?

Мюнсүү: Найз залуу нь байна. Одоо зайл тэгэхгүй бол амьд үлдэхгүй л байх шүү!

?- Чи муу намайг яхын

Мюнсүү- Яг ингэнэ*цохих*

?- Уучлаарай ахаа*гүйх

Мюнсүү: Оройтвол надаа хэлж бай! Ойлгов уу Алив хурдан хары!

Би: Заа * найз залуу гэнээ ягаад тийм нэг үгээр хэлэмгүй гоё мэдрэмж төрүүлээд байгаам болоо, бас намайг тосох гэж ирсэн байна шдээ аввв*

Чи намайг тосох гэж ирсэн юмуу?

Мюнсүү: Гүйээ зүгээр дэлгүүр орж байсын

Би: -_-

 

 

*Сургууль*

Мина: Мюнсүү сайн биздээ?

Би: Ооооё Мюнсүү ч гэх шиг хэзээний танилууд болчоо юу?

Мина: Түрүүн харахад дажгүй л залуу байна лээшд .Найз охинтоймуу?

Би: Байгаа гэсэн * яагаад худлаа ярьчваа*

Мина: Азгүймбэ? Нээрээ Ухёон та 2 яасан бүтэлтэй байгаа юу

Би: Би л сайн гээд гүйгээд байгаа болохоос биш намайг тоож байгаа ч юмуу?

Мина: Заза тарах болчиж хары

Би: Гадаа харанхуй болцон байна шд Мюнсүү г дуудхаас

Ухён: Жэхи цуг харьхуу?

Би: 0.о тэгсэн ч яхавдээ :))

Мина: Амжилт*шивнэх*

Ухёнтой элдвийг ярилцан явж байтал урдаас нэг таньдаг царай Мюнсүү байна -_- Муу шаврын хаалт

Мюнсүү: Жэхи яг чамайг тосох гээд явж байлаа. Энэ чин хэн бэ?

Ухёон: Найз чин юмуу?

Би: Нөгөө манай…

Мюнсүү: Найз залуу нь байна л даа

Би: 0.о

Ухёон: Аан тийм үү би ангийнх хүүхэд байна л даа. Заза Жэхи явлаа баяртай сургууль дээр уулзья

Би: Ухеонаа үгүй буруу ойлгоод байна! Шит гэж чи яагаад тэгээд хэлчвээ?

Мюнсүү: Яасан сайн банди чин байсан юмуу?

Би: Одоо тэсэхгүйн!!! Чи сая миний хайртай хүнд өөриигөө миний найз банди гээд хэлчлээ. Өдийг хүртэл тэвчиж ирсэн ч энийг чадахгүй!

Манаи гэрээс хувцсаа аваад яваарай!  Хаана амьдрах чин надад хамаагүй!! Би чамайг үзэн ядаж байна.

Мюнсүү: Би мэдээгүй шдээ За Жэхи битий уурлаа гоё юм авч өгий шүү. Би очоод худлаа ярьсанг гээд хэлчихье!

Би: Нэгэнт өнгөрсөн одоо болно!

Мюнсүү: За битий ингэлдээ…

Би : Юу гээч Мюнсүү!!!! Чиний наад ядаргаатай зан чин миний уурыг маш их хүргэдэг. Чи хэлсэн ярьсанд үнэнгээсээ инээдэг гэж бодоо юу анхнаасаа л худлаа жүжиглэж чамайг хэззээ гэрээс минь зайлах болоо гэж, миний эрх чөлөөг боосон чамайг харааж зүхдэг байсан. Чамайг харах болгонд нүдэнд орсон хог шиг тээртэй байдаг.

Мюнсүү: Чи энэ үгсийг сэтгэлээсээ хэлээгүй би мэдэж байна..

Би: Чи юу ч мэдэхгүй!

Мюнсүү: За яахав би чиний талаар юм мэддэггүй байж болно. Гэхдээ ганцл зүйлийг итгэлтэйгээр хэлж чадна. Чи надад хайртай……..!

Би: Юу? Чи эрүүл байна уу? Яаж тэгж бодож чадваа?

Мюнсүү: Учир нь би ч гэсэн чамд хайртаи…. Чамайг харах харц, чиний тухай бодлууд өдрөөст өдөрт өөрчлөгдөж эхэлсэн. Эхэндээ гайхаж байсан ч……… Эцэст нь ойлгосон. Чи бол миний хувьд алдаж болохгүй хүн…. Хүмүүс гайхаад байна. Гэрлүүгээ орж байгаад үргэлжлүүлье

Би:*Мюнсүү-н хэлсэн үгс намайг гайхширахд хүргэсэн ч тэрний талаарх сөрөг муу бодлууд л толгойг минь эзэмдэж байна. Дахиад л намайг хуурах гэж байна…. Миний үгийг үл тоож өөрийнхөөрөө зүтгэж байгаа нь улам л уурыг минь хүргэж байна……..*

Би: Зүгээр зайлаад өгөөч гуйж байна…. Чи бүр намайг залхааж гүйцэх нь…. би чамайг огтхон ч сонирхдоггүи….. Зайл гэдэг үг хангалтгүй бол өшөө хараагаад өгч болно шүү

Мюнсүү: Маргааш ирээд хувцсаа авчья………

…. Явааад өглөө цээжин дээр бөглөрч байсан хамаг юм гараад явчихсан ч юм шиг….  Гэхдээ цаанаа л нэг хөндүүртэй гэрт орж ирэхэд эзгүй хоосон гэр орон…. Жэхи чи энийг л хүсэж байсан одоо эрх чөлөөтэй өмнөх амьдрал руугаа буцах болно…..

 

…. Өчигдөр оройноос хойш Мюнсүүгийн талаарх бодлууд толгойноос салж өгөхгүй байна.. Буруу зүйл хийсэн ч юм шиг……….

Гүн бодлоос минь салгаж Ухёон хажууд ирж суулаа

Ухёон: Яагаад түрүүнээс хойш цонх ширтээд гөлрөөд суучивааа

Би: Зүгээр л

Ухёон: Найз банди чин биш гэдгийг би мэдсээн. Гэхдээ тэр залуу үнэхээр чамд хайртайм байналээ. Манай гэрийг яаж олж ирсэнийг мэдэхгүй ч. Чамайг сэтгэлээрээ тэгж хайрлах хүн дахиж гарч ирэхгүйл байхдаа. Жихэ алдхаасаа өмнө ухаараарай….. Аа бас одоо буцаад Америк руу ниснэ гэж байсан шүү

 

Буруу үйлдэл хийсэн юм шиг санагдах эдгээр бодлууд………. Зогсоох хэрэгтэй юм болов уу?… Насан туршдаа харамсаж амьдрах болвол яах вэ?

Юу ч хэлэлгүй ангиас гүйн гарлаа…. Хоцорцон байвал яах вэ? Аль хэдийнээ яваад өгцөн бол яах вэ гэсэн бодолтойгоор гэртээ очиход аль хэдийн хамаг юмаа аваад явчихаж

. Амьдралаас минь явчихсаj…… Юү ч хэлэлгүй…. Яв гэсний төлөө….

Одоо л ухаарч байх шиг үзэн ядаагүй хайрласан байж ……….. Дэндүү аз жаргалтай мөчүүдээ Дурсамж болгон үлдээе!

Хоюулаа учрах тавилантай бол хэзээ нэгэн цагт огтолцох байлгүйдээ…. Ким Мюнсүү….

Хайртай гэдгээ яагаад эртхэн ухаарч болоогүй юм бэ? Тэр муухай үгсийг яаж хэлж чадваа. Хэт их сэтгэл хөдөлсөн байж… Сэтгэл зүрхээ ч ойлгож чадахгүй тэнэг хүн юмдаа…………

?-Чи тэнэг бишээ…

Мюнсүү

Мюнсүү: Түлхүүрээ үлдээхээ мартчихсаж тэгээл ороод ирлээ..Гайхах хэрэггүйдээ би бүгдийн нь сонссон

Би: Ичмээр юм

Мюнсүү: Саяхан л шаналаад  уйл унжаад байсан хүн томорж байхчинэээ

Би: Хэн уйлж унжсын? Хнннннннннннн

Мюнсүү: Би тэгвэл явчих юмуу?

Би: явна л биз надад ямар хамаатайн

Мюнсүү: Зааза тгүүл бааааааааааааая!

Би: За тоглосымаа ^^

Мюнсүү: Үгүй би явлаа

Би: Чи л ахжууд байвал би аз жаргалтай байх юм шиг байна………………..

Мюнсүү:…..

Би: Хажууд минь байгаач. өчигдөрийн хэлсэн бүгдийг мартаад

Мюнсүү: За яхав хэлэх хэдэн юм байна

Гэр орон аяга таваг хоол ундаа өөрөө хийж байгарай бас миний хувцаснуудыг угааж өгч бай

Бас хэлсэн үед минь хажууд минь ирж намайг энхрийлж хайраар дутаахгүй байх…………….Бас яг одоо надад хайртай гэж хэл*малийх*

Би:-_- Битгий давар……..!

Бичсэн: Кристина {дараа өөр гишүүнээр бичнэ гэсэн. дэмжээрэй Инспирит ♥}

10 thoughts on “Хайр уу Үзэн ядалт уу? “Oneshot” “Нэмсэн”

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

