“Хувь тавилан” 2р хэсэг

Sunggyu Сүгёон 2 элдэв хөгжилтэй юм ярин инээлдэн сууна. Бусад нь ч хэзээний дотно болсон мэт хөгжилдөцгөөнө.

Бүгд хөгжилтэй сайхан байхад myungsoo нэг л уйтгартай чимээгүй сууна
Үүнийг анзаарсан Сүгёон
Сүгёон : myungsoo oppa та зүгээр үү ?Myungsoo : аан зүгээрээ жаахан толгой өвдөөд тухгүй бна
Sunggyu : тэгвэл чи эртхэн харьж амар даа
Myungsoo : тэгье дээ би түрүүлээд харьж байя
Woohyun : за за сайн амраарай bye
Myungsoo байхгүй болохоор Сүгёонд ч нэг л уйтгартай санагдаж
Сүгёон : юу Хэсү би жаахан гарч салхилчаад ирье
Хэсү : тэг дээ
Sunggyu : хамт гарах уу ? чи ганцаараа зүгээр үү ?
Сүгёон : зүгээрээ би ганцаараа салхилмаар бна
Ингээд Сүгёон гадаа салхинд алхаж байтал гэнэт хэн нэгэн мөрөн дээр нь гараа тавив. Сүгёон ч цочиж эргэн хартал Myungsoo сайн уу? Хэмээн инээмсэглэн зогсоно.
Сүгёон : myungsoo oppa та зүгээр үү би таныг харисан гэж бодсон юмсан
Myungsoo : харин би нэг юмаа үлдээсэн ээ санаад эргээд ирлээ
Сүгёон : юу юм бэ? Чухал зүйл чинь үү?
Myungsoo : тиймээ их чухал зүйл гэхдээ одоо олчлоо.
Сүгёон : аан ашгүй дээ
Myungsoo : нэгэнт 2 уулаа тааралдсан болохоор хамт жаахан алхах уу?
Сүгёон : тэгье ээ
Сүгёон myungsoo 2 анир чимээгүй шөнийн гудмаар чимээгүйхэн алхана
Хэн хэнийх нь зүрх хурдан цохилж бие бие дээ улам ихээр татагдаж байгаагаа ойлгоно.
Myungsoo : Сүгёон оо 2 уулаа маргааш уулзах уу ? надад чамд хэлэх юм бна
Сүгёон : юу юм бэ? Одоо хэлж болохгүй юм уу?
Myungsoo : үгүй ээ их чухал зүйл болохоор заавал маргааш хэлнэ харин чи надтай уулзах уу?
Сүгёон : мммм тэгвэл маргааш уулзъя даа би заавал цаг гаргана аа
Myungsoo : за тэгвэл маргааш rose кафед 6 цагт уулзъя
Сүгёон : за за тэгье дээ одоо харин орой болсон бнаа би явъя даа
Myungsoo : за схан амраарай
Ингээд маргааш нь Сүгёон Myungsooтэй уулзах цагаа тэсэн ядан хүлээнэ.
Хэсү : чи өчигдөр салхилна гэж гарчаад яагаад алга болцон юм бэ?
Сүгёон : аан би зүгээр л толгой өвдөөд эрт харьсан юмаа. Яасан ямар нэг юм болоо юу?
Хэсү : ммм харин sunggyu oppa чамд гэнэт алга болчихоор их санаа нь зовсон харагдсан. Бас чи тэрэнд таалагддаг юм шиг бна лээ надаас чиний талаар асуугаад л бсан
Сүгёон : за тоглохоо болио яасан гэж тэр мундаг хүн надад сайн болох юм
Хэсү : би тоглоогүй ээ тэрний чамайг харах харц нэг л өөр бсан
Сүгёон : за за болио би одоо нэг хүнтэй уулзах ёстой явлаа
Хэсү : чи бодож үзээрэй sunggyu oppa бусдад халамжтай үнэхээр сайхан залуу шүү
Сүгёон ч Myungsoo тэй уулзахаар гарлаа. Замд явах зуураа Хэсүгийн хэлснийг бодон сэтгэл нь гэгэлзэнэ. Үнэхээр sunggyu oppa надад сайн бол яах уу ? тэр үнэхээр мундаг бас царайлаг сайхан залуу би бас түүнд тийм дургүй ч биш гэхдээ ийм юм бодохоор myungsoo oppa-гийн өмнө буруутай юм шиг санагдаад бхын…… ингэж бодолд дарагдаж явсаар нэг л мэдэхэд Myungsoo-тэй уулзах газраа ирсэн байлаа Myungsoo ч түүнээс эрт ирэн түүнийг хүлээж байлаа.
Сүгёон : oppa та их эрт иржээ хоцорсонд уучлаарай
Myungsoo : үгүй дээ чи огтхон ч хоцроогүй зүгээр л би жаахан эрт ирсэн юмаа
Сүгёон : ммм та өчигдөр надад хэлэх чухал зүйл бгаа гэсэн тэр чинь юу юм бэ?
Myungsoo : үнэнийг хэлэхэд би чамд сайн бас чамайг найз охин минь болоосой гэж хүсэж бна
Сүгёон : таниас ийм үг сонсоод надад үнэхээр сайхан бга ч би юу гэж хэлэхээ мэдэхгүй л бна. Удахгүй би дебут хийж дуучин болно шинэ охидын хамтлагын гишүүнд үерхэлийн скандал амжилтанд нь муугаар нөлөөлдөг гэж сонссон
Myungsoo : чамайг юунаас айж байгааг чинь ойлгож бнаа гэхдээ үерхдэгээ нэг хэсэгтээ бусдад мэдэгдэхгүй байж болно шүү дээ. Би үнэхээр чамтай хамт баймаар бна
Сүгёон : ………………….

Бичсэн Инспирит мөөгий

3 thoughts on ““Хувь тавилан” 2р хэсэг

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

