Myungsoo “My lovely Girl” драма дахь өөрийн дүр Ши У-гын тухай ярьлаа

2-0

За өчигдөр 15нд My lovely girl драмын хэвлэлийн бага хурал болж өнгөрсөн билээ. Тэгвэл L-н өгсөн ярилцлагыг хүргэж байна. 

L  ” Ши У бол үнэхээр хүйтэн хөндий  бас их сэтгэлийн шархтай нэгэн залуу. Би энэ драманд тоглохыг зөвшөөрсөн шалтгаан минь бол энэ драмын зохиол энтертаймент, түүний тухай байсан болооор юм. Би бодсон юм, энэ драма надад жүжиглэхэд илүү аятайхан, амар байх болвуу гэж. Учир нь би аль хэдийн энэ салбарын нэг хэсэг болсон болохоор. Мөн би ийм сайхан хүмүүстэй хамтарт байгаадаа баяртай байна. “ мөн нэмэн ” Драманд Ши У бол дуучин. Заримдаа одууд тайзнаас таашаал мэдэрдэггүй.  Ши У бол тэдний нэг. Би ч энэ мэдрэмжийг мэднэ, мэдэх ч болохоор энэ дүрийг сайн гаргах болноо” гэжээ.

Эхний анги 17 нд гарна

One thought on “Myungsoo “My lovely Girl” драма дахь өөрийн дүр Ши У-гын тухай ярьлаа

Сэтгэгдэлээ үлдэээж надад урам хайрлаарай

